مشکل قرارداد مربی پرسپولیس حل شد

مشکل قرارداد مربی پرسپولیس حل شد




 

 


مشکل قرارداد مربی پرسپولیس حل شد


تاریخ : دوشنبه ،
26 تیر 1391

مشکل قرارداد سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس حل شد.


مانوئل ژوزه به دليل عدم پرداخت مبلغ قرارداد و مشکل در دو بند از قراردادش با مسئولان باشگاه پرسپوليس براي امضاي قرارداد به توافق نرسيده بود. همين موضوع باعث شد اين مربي بدون قرارداد کار خود را با پرسپوليس آغاز کند.


پس از اين موضوع، شايعه ناراحتي و حتي قهر ژوزه از پرسپوليس مطرح و حتي گفته شد اين مربي به همين دليل تمرين عصر روز گذشته را تعطيل کرده است اما پس از پيگيري‌هاي رويانيان و جلساتي که انجام شد مشکلات قرارداد ژوزه حل شد. ژوزه مبلغي از پول خود را نيز دريافت کرده است. قرارداد اين مربي يک ساله است اما ژوزه به رويانيان اعلام کرده آمادگي اين را دارد که دو سال در پرسپوليس بماند.

يکي ديگر از ناراحتي‌هاي ژوزه نيامدن دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس بود. سرمربي پرسپوليس از اين بابت ابراز نگراني کرده بود که اين مشکل نيز حل شد و قرار است دروازه‌بان گيمارش به تهران بيايد. البته وي جمعه شب وارد فرودگاه امام خميني شد اما به دليل مشکل ويزا نتوانست از فرودگاه خارج شود و به همين دليل به کشورش بازگشت.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل